Saturday, December 31, 2011

2012 SEK KITO SPM


2011 telah pun meninggalkan saya dan anda semua yang masih bernafas di atas muka bumi milik ALLAH s.w.t   ini. Rasa bersyukur kepadaNYA kerana kita semua masih bernafas dengan izinNYA , semoga kita dapat menyambut tahun baru lagi yer di kehadapan hari dengan iziNYA , insyaallah (!) Mungkin awak semua sama macam sayakan ? mesti banyak memori manis dan pahit sepanjang tahun 2011 yang kita semua lalui nih kan?  Kalau yang manis tuh kita jadikan kenangan kalaw yang pahit tuh kita jadikan pengajaran ok kawan kawan ?

Ok . bagi budak budak SPM tahun ni diminta bertenang yer , jangan takut jangan gementer , miss erniey adew , ecececehhh , poyo jew lebih saya ni kan ? macam lah saya bley bagi jawapan kat korang kan ? kalaw bagi pun grenty bg yg salah ! hehe,  joking joking jew friends ! hurmm , kawan kawan jangan takut yer , kita masih ada 11 bulan untuk bersungguh sungguh ok ? bagi yang kurang pandai atau kurang cerdik, awak semua bertenang , bukan awak jew kurang pandai kurang cerdik saye pun macam awak awak jugak , kita sebenarya tak lah sebegitu kita sebenarnya malas jew , bagi yang nak dapat result cemerlang dalam SPM nanti harus lah rajin ok ? saye pun hajatnya nak merajinkan dirilah tahun nih , nak try wat my mum my dad bangga gak sekali sekali , buwat 2 kali dpat pahala , hehehe. Tapi bukan rajin untuk belajar jew yang perlu ada, rajin solat, rajin menghormati ibu bapa, adew kew macam tu ? hihi , yewla , yang penting semua yg baik tu harus ada , k ?

Ok how about pada pasangan yang bercinta ? berkasih sayang tak salah, ayat yg selalu kita dengar bagi budak budak exam kan , mesti cakap  ^gewe letak tepi dulu^ sebenarnya tak payah letak kat tepi pun letak kat depan pun takpe jugak. Bukan ada masalah apa pun, Cuma kena pandai bahagikan masa, hehe. Kalaw saya tak payah nak bahagikan masa pun sebab gewe taarraaa ( takde ) henfonn pun tarraa ( tak dop ) laptop pun taarraa ( tiada ) . hihihi
Tuh jew la ucapan saya. Semoga kita sihat sihat jew , semoga panjang umur , semoga dimurahkan rezeki. Amin .

~ sepanjang karangan diatas di taip oleh saye sepanjang tuh jugak lah saye serro nok sukko , sebab saye poyo jew lebih , nk bagi nasihat kat orang lah konon nye . hihihihi . tapi insyaallah kita sama sama berjuang untuk masa depan kita ok .