Saturday, December 24, 2011

FRUITS HEART

Samat pagi follower follower saye . haa , entry pagi ni pasal fruitsheart saye (coppy from azira aziz ) sapa lah fruitsheart tu kan , haa !! fruits heart saya harry potter (bknnamasbnr) hehehe

Sebenarnya saya rindu sangat sangat kat dyee . saya kenal dia time saya darjah 4 , tu pon sebab kakak kite orang berkawan  . ada satu hari tu dia datang rumah saya , sempena hari kawin kakak sulung saya , time tuh saya tengah kalut nak tengok pengantin lelaki sampai , semua orang pun kalut , jadi say dapat lah tempat kat blakang harry potter nih . saya nak tengok dengan jelas saya pon naikkan sikit kaki, apa orang paggil ? berjinjingkan ? haa, say pon tongkat lar tangan saya kat bahu dye , aduh ! pandangan mata dya kat saya macam nak makan jew saye , kirenye pandangan pertama lah tuh kan?hee ,hee  ): kalaw la masa buleh berputar kan best , rasa nak lalui sekali jew lagi dalam hidup nih..

Dia nakal , dia sangat lah nakal , sampaikan polis pun anti dye , hehehe . tapi dengan saya dye baik , saya tak anti dye , saye sayang dye , dari dulu sampai sekarang . ok , lepas jew pandang pertama kite orang pun contac lah , lepas tuh lama dye menghilang , lama giler… saya rindu dye , last contac dengan dye form 2…kire 2 tahun dye menghilang , mybe ada masalah tertentu . semua orang saya tnya ada Nampak tak dy , tapi hampa jawapan nya . satu hari dye datang kat saya dengan add fb saye , dari situ kite contac balik  :D  suka sangat , dye pon hargai saya , sebab cari dye selama dye menghilang .

Satu hari tuh memang kita rapat gila lar , memang rindu kat dye berbaloi , macam durian runtuh pulak , hehehe . tapi kita rapat kejap jew , sebab adew masalh tertentu . sedihh taw (!) saya buwat kerje sume tk kene , asyik sakit hati dengan dri sendiri  jew  . saya rasa dye sayang saya , tataw lah dye belakon kew apa , tapi say erase dye syg kot , sebab satu hari tu kan , saye jalan tersepak lah pintu , dye terus dapatkan saya , pastu dengan muka yang agak nerves Tanya saye ok ke x ? heee , sweet tol lah dye , dye garang taw tak ? dye kuwat , dye boley belasah sapew jew dy suke (jokejoke) heee , tapi dengan saye dye tak kasar , dye baik ,dye romantic , ( boleytahanlar) satu hari tuh kita main gusti gusti (hehehe) , saya sepak dye, kuwat la jugak , tpi dye tak sepak betol2 pon saye, (rindupulak)  L .  ha !! satu lagi , dye spoting tahu tak , stu kepala dengan saya , memang banyak la persamaan say dengan dye ,kikikiki…..

aduuu,, tetibe plak tringat kat dye malam nih . kalaw saye rindu dye , mesti saye pelok bju yang dye bagi sambil nyanyi lagu CRIMINAL , hehehe . dia hebat , dia lelaki hebat yang pernah saya jumpa , walau dye ada banyak mana masalah pun dia tetap senyum (:   mana nak cari doe ? saya pernah sakiti hati dye , walaupon dye tak pernah cakap ataw marah saya , saya tahu hati dye sakit hati , tapikan bila seminggu kmudian tuh , saya mencuba nasib nak  say hello kat dye , dye mampu untuk senyum kat saye , saya tahu dye ada banyak masalah , pastu saye g wat macam tuh pulak kat dye , tapi memang saye takde niat pon nak wat cam tu kat awak , saye ada masalah tertentu , forgive me dear , THANKS A LOT .haa tuh lah fruit heart saye .

kenapa harry potter ? kenapa tak jew nama aaron aziz ker ? brad pit ker ? hensem jugak tuh .

~suke hati aku lah dah aku ngan dye suka harry potter , jangan banyak Tanya sudah .

Kaw rang tahu tak ?
~dia minat pitbull (:

~ saya baru jew kol dye tadi , sayunya suara dye , ): nk cakap lama lama pon tak boley , nanti saya menangis .


27 APRIL 1995