Thursday, December 29, 2011

BYE BYE 30 DISEMBER :(

ADA APA 30  DISEMBER  ?

Ok . bagi saya bulan disember sangat lah saya tak suke . sebab nya 30 disember saya sering putus cinta . SERING ? yerrr , tahun lepas pun break 30 disember jugak . tahun nih ? break 30 disember jugak . aduuu !  memang saya tak paham lah .
OK . Jujur saya akui malam nih saya agak terkilan dan sedih lar jugak dengan apa yang berlaku . tapi nak buwat macam mana kan ? orang cakap “ jika kita bersedia ketika dia hadir  maka kita harus bersedia  untuk kehilangan nya ‘’  L

Sebelum break tuh memang adew krisis dulu 2 3 bulan kan , pastu mulalah lah nk break , hummmm !X apewlah , saye redha saje .lepas nih memang xdew ikatan dengan sape sape da , tapi saya tak tahu apa yang akan berlaku pasni ? hajat di hati macam tuh lar L

Tadi time saya dengar lagu unggu percaya padaku tiba tiba sebak pulak didada nih kan , yewla time kiterang tengah sweet sweet dulu saya selalu dengar lagu tu bila da malam . lepas tuh saye terus kol kawan tercinta dan tersayang , aduuu sakit perut sembang dengan dye , hilang semua masalah . serius hilang semua masalah saya . J

Betullah kata orang sahabat nih selamanya , CINTA ? hanya sesuku jalan jew , sahabat selamanya ! sahabat x boleh nak ditukar ganti ok ? u are my freands lah syg ! thank you thank you sebab dah hiburkan aku ok ? mmmuaahhsss untuk HARRY  ♥ sebab dah hiburkan adik erni . hihihii

Ok time t0 study and forger all !

APA Yang sedih 30 disember 2011 ?
Sampai sini jah hbungan.

APA Yang happy ?
Sebab dia aku mampu bertahan . thanss freds

TERIMA KASIH 30 DISEMBER !
  ): :( (: :)