Friday, December 23, 2011

SEBUP SAYA EXCITED SAYA JATUH

Tadi saya pergi taman , taman lama yang kat kuala krai tuh . bila saya sampai jew kat situ . tiba tiba pulak sedih . yewla , kat situ ada kenangan dengan some body . ee ! memang taley bayang lar , bila teringat balik lucu pulak . yewla kat taman tu adew kenangan yang manis, yang manis nya (tak perlu nak cakap)  , pastu yang pahit macam hempedu pon ada . yang pahit nya bila balik tuh , saya dengan kawan saya kena tahan kat polis , bagai nak luruh jew jantung nih . tapi nasib baik la xde apa apa . kan ? heee kene sampuk apa plak aku malam2 nih . benda yang lama jangan dikenang (;

Bia jew sampai kat taman tu , Danish dengan amir sepupu ku berlari lari dapatkan buaian kat situ , manakala saya dengan arda pergi duduk kat bangku sambil on9 . bila jew saya ond way nak gih kat kete , amir sespupu saya terseliuh kat satu tangga kat situ , saya pon dengan angkuh gelakkan dia . sebenarnya banyak jalan nak boleh lalu , tapi saya nak ikut jalan yang sempit tuh , nak ambik gambar kat satu tempat , dimana saya dengan kawan saya yang dulu duduk kat satu ruang yang kecil , memang lucu lar , ruang tu da la sempit tapi boley muat dua orang . nasib baik saya dengan kawan saya badan tak berapa nak besar :D bila jew saya gelakkan amir, dia pon bangun dan pegi lah kat kete ,say pon dengan excited nak ambik gambar kat situ berjalan dengan pantas , tiba tiba , DUMMM! Saya jatuh di tempat yang ada air . laptop di tangan melayag , seluar da basah , da lar adew lumut !! eee yerk ! arda dengan angkuh pulak gelakkan saya ! ahhh …. Memang nak marah laa, lappy saya da tercalar . tak sempat nak selamtkan . 

Bila da jadi macam tu , tak jadi lah nak ambik gambar kat tempat tu ): biar lah . tak nak da pergi taman . menyakitkan hati betol !